2012. augusztus 7., kedd

3.fejezet

Sziasztok! :D
Bár lehet kicsit megkésve, de meghoztam az újabb fejezetet. Prbáltam hosszabbnak írni mint az előző kettőt, és szerintem sikerült is. :D Kérlek, kommenteljetek hogy tudjam mit gondoltok róla :D Jó olvasást, puszi nektek :)

Eric Saade ;)



3.Fejezet
Címlapok…

Maya szemszöge

Kivételesen nem aludtam végig a haza utat, hanem az elején még ébren voltam, és anyáékkal hallgattam a rádiót. Egyszer csak egy nagyon ismerős nevet mondtak be a rádióban, mint énekest. Eric Saade, a szám címe pedig a Popular. Először nem tudtam hová tenni a nevet, de aztán rezgett a telefonom hogy sms-t kaptam. Megnyitottam az üzenetet és megnéztem a feladót. Eric. Most már tudtam mért volt ismerős a neve. Magát a számot már hallottam párszor, de az előadóra sose figyeltem, amikor mondták.
,, Remélem, látlak még.  Eric ”  - ez állt az üzenetben.
A válaszon elgondolkoztam, hogy ha ő keres engem, mért ne. De én nem fogok egy popsztárnak könyörögni, hogy találkozzon velem.
„Rajtad múlik, keresel-e még vagy csak elfelejted, hogy találkoztunk. Maya” – ezt válaszoltam neki.
A vissza válasz gyorsan megjött.
„Már mért felejtenélek el pont Téged? Eric”
Erre nehezen találtam választ, de még is csak írtam neki valamit. Nem kötöm az orrára, hogy megtudtam ki is ő valójában, és hogy nem szeretnék csak egy lenni a sok közül nála. Majd elmondja Ő maga, ha egyáltalán fel is keres még engem.
„Hagyjuk inkább. Majd elmondom, ha úgy állnak a dolgok. A húgodat üdvözlöm. Majd beszélünk Eric… Maya”
Nagyon hamar válaszolt, de ismét majdnem ugyan azt írta mint ez elsőben:
„Akkor csak arra válaszolj őszintén… Látlak-e még? Eric
„Mondtam… Rajtad múlik mi lesz a jöv
őben. Maya” – ennyire futotta tőlem, és ki is kapcsoltam a telefonomat. Elhelyezkedtem kényelmesen hátul és elnyomott az álom. A telefonomra keltem fel hogy megint sms-t kaptam. Azt hittem megint Eric írt, de mikor megnyitottam az sms-t, csak az edzőm volt, hogy közölje: ,,3 hét múlva Malmöbe utazunk, ismét a komplett verseny csapattal, ugyanis ott lesz a döntő, ahol eldől, kik mehetnek az idei olimpiára". Gyors válaszként írtam neki egy ,,Oké”-t és megkérdeztem anyát mikor érünk már haza. Azt mondta még legalább 3óra, így inkább visszaaludtam.


Eric szemszöge
Míg haza nem értünk Lisával, azon gondolkoztam hogyan is tudhatnám meg Maya lakcímét, vagy bármi mást róla, aztán eszembe jutott a menedzserem. Gyorsan fel is hívtam.
- Hello Eric, mondd. Nincs több szabadság, így is el vagyunk havazva. – kezdett bele mikor még meg sem szólaltam.
- Tom, nem szabadságért akarok kuncsorogni, most is épp szabin vagyok úgy hogy nem lenne okom rá, inkább egy kis ügynökösdit kéne játszanod. – elmosolyodtam a mondat végére, ahogy Mayára gondoltam.
- Óóó Eric, mit találtál már ki megint? – elképzeltem magam előtt, ahogy épp a fejét fogja, ezen elnevettem magam.
- Jaj Tom, ennyire ne örülj már. Egy lánynak kellene kiderítened a címét, és még pár infót róla. Vagyis inkább, amit csak lehet.
- Mi vagyok én szerinted? Sherlock Holmes?! Mért olyan fontos ez? Ha Molly megtudja nekünk annyi. Mért kell neked ez?
- Mert kell Tom, Molly elől meg, ha lehet hallgass erről, nem kell tudnia róla. Ha úgy alakulna, időben tudna mindent, de nem tervezek semmi rosszat. Csak szerezd, meg amit szeretnék. – vagy inkább, akit szeretnék. De ezt már nem mondtam ki hangosan.
- Rendben. Te tudod! De ha kérhetlek, ebből ne legyen média botrány, érhető?
- Megpróbálok vigyázni, de nem ígérek semmit. De már csak Molly miatt is megpróbálom a legkisebb feltűnés nélkül intézni a dolgaimat.
- Oké Eric. Csak ügyesen. Email-en elküldök majd mindent, ha megtaláltam, amiket kértél. De most rohannom kell. Tudod nekem nem pihiből áll a napom. És már neked se sokáig.
- Kösz Tom, várom az email-t.
Amint végeztünk a beszélgetéssel, haza is értünk. Lisa sikítva szalad be a házba, míg én bezártam az autót és lassan sétáltam be. Beérve az előszobába, a cipőmet lehajítva oldalra mentem tovább a nappaliba ahol Lisa épp anyának mesélte miket látott az arénában, és hogy találkozott Mayával. Anya erre rögön rá is tért, mikor Lisa kiment az udvarra játszani.
- Eric, mit akarsz te attól a lánytól? Neked ott van Molly, és neki is az olimpia, ha tovább jut. Ráadásul neked most fog majd kezdődni a koncert sorozatod is, azzal a 12 megállóval. Tudod, hogy nem szeretem Mollyt, és jobban örülnék, ha más lenne melletted, de ugye tudod, hogy nem nézném jó szemmel, ha félrelépnél, egy futó kaland miatt? – kezdte el a szónoklatát.
- Anya! Nyugi. Nem akartam félrelépni, egyszerűen csak szeretném megismerni a lányt. Még Mollynak is be fogom mutatni, amint velem lesz annyira jóban, hogy nem csak sms-ben kommunikálunk.
- Helyes fiam. Nem szabad hátba támadni azokat az embereket, akik szeretnek. És bár mint elmondtam az előbb nem nézem jó szemmel, hogy pont Molly, de ő is szeret téged.
- Jó anyu nyugalom. Nem lesz semmi baj. De ne haragudj, mennem kell pakolni, mert reggel haza kell indulnom, 3napom van még a szabadságomból és van még pár elintézni valóm. – adtam egy puszit az arcára és felmentem a szobámba.
Bekapcsoltam a gépemet, felmentem a bulvár hírekre, hogy van-e valami újdonság, vagy épp terjesztenek e valami szemetet rólam, esetleg Mollyról. Mind kettőnkről volt fent 1-1 újabb cikk. Engem lekaptak Mayával és Lisával, amint épp neveztünk valamin, mikor a lovait készítette elő az utazásra.
,,Eric Saade új barátnőt talált? Gyorsan túllépett az ezek szerint csak VOLT barátnőjén, Mollyn. Vajon a lány mindezt, hogyan fogja fogadni, hogy az újdonsült barátnőt már a családhoz is haza vitte? Ám ez a családi kiruccanás se csak családi volt, ugyanis Eric új barátnőjének, a híres lovas lánynak, Maya Owennek, ott volt az elődöntője az olimpiához. Friss információk szerint, a lány tovább jutott, így itt lesz a döntőn 3 hét múlva Malmöben. Vajon Eric ide is elkíséri? Vagy ez csak egyszeri alkalom volt? Kedves fotósunk készített pár képet az új párról. Lessétek meg őket….”
Micsoda hazugságokat tudnak kitalálni, egy spontán baráti csevejből. És még a képek sem olyanok, amiken bármit is félre lehetne érteni. Ellenben ahogy lejjebb görgettem az oldalt, és ránéztem a Mollyról írt cikkre, a lélegzetem is elállt.
,,Molly Sandén igazán gyorsan túltett Eric Saade-n. Egy hétvégi buliba, ugyanis az új dobosával érkezett, kézen fogva, és igen csak meghittem ücsörögtek egy sarokban. Eric nincs itthon, és te már is megcsalod Molly? Ejnye… Eric rajongói nem fogják jó szemmel nézni. Fotósunk csinált pár fotósorozatot, nézzétek meg…”
Végig néztem a képeket, és nem tudtam mit reagálni rá. Egyik énem felhívná Mollyt, magyarázatot követelni tőle… de a másik énem, nem Molly után kajtatott, hanem egy másik lány után… Úgy gondoltam alszom erre az egészre egyet… És megpróbálok nem foglalkozni a dologgal… Igen is nagyon fájt, hogy Molly megcsalt, és ha ma nem találkoztam volna Mayával, lehet, nem venném ennyire félvállról a dolgot. De így legalább meg tudjuk beszélni Mollyval rendesen a dolgokat, hogy ő menjen, a dobosával amerre akar, én pedig had menjek az én lovasomhoz, akit még meg kell hódítanom. Gondolkoztam még, miközben kikapcsoltam a laptopomat, és elővettem a sporttáskát, amibe bedobáltam minden cuccom. Ezután elmentem lezuhanyoztam és bedőltem az ágyamba. Nem sokra rá, elnyomott az álom.
Reggel az ébresztőmre keltem. Kimásztam az ágyból, elmentem tusolni, felvettem a más kirakott szerelésem, egy fekete farmer, kék felsővel, piros cipővel, fél fekete bőr divatkesztyűvel, de a kesztyű előtt még belőttem a sérómat. Lementem a konyhába, ahol anya ült és a mai újságot fixírozta a pulton. Melléléptem és ránézem a címlapjára. Az egyik felén Maya és én vagyunk, míg a másikon Molly és az új dobosa. Na, ez szép lesz, ha Maya meglátja.

Maya szemszöge
Felkeltem, és épp időben, mert akkor álltunk meg az istállónál. Mivel elég fáradt voltam, gyorsan lehoztam a lovakat, elrendeztem őket a bokszaikban, extra kaját rakattam be nekik, extra zabbal és vitaminnal, almával és répával megspékelve. Megszeretgettem Russelt is, majd szaladtam be, zuhanyozni. Hajat is mostam, majd felvettem a pizsamámat és beestem az ágyba.
Reggel kipihentem keltem, ám mikor fordultam papírrecsegést hallottam magam mellől. Megnéztem mi az és a ma reggeli újság fogadott, aminek, a címlapjának a felén Eric és én vagyunk, míg a másikon valami Molly és a barátja. Ezt sürgősen meg kell magyaráznia Ericnek… mert ez nem csak nekem… de neki is árthat, ha rossz kezekbe kerül. Ő egy elismert popsztár, mint tegnap megtudtam, nekem meg épp most indult el felfelé a lovas karrierem, ha ezt valaki olyan meglátja, úgy hogy nem cáfoltuk meg a híreket (mert ugye a hallgatás egyenlő a bele egyezéssel) ronthat a mostani helyzeten. És ezt nem fogom hagyni.




5 megjegyzés:

  1. Szia!! :) Juj tényleg hosszabb lett köszi ;) Öhm..érdekes Eric ilyen rossz fiú ..más lányok felé kacsingat miközben van barátnője...na de Saade xDD mondjuk Molly se jobb XD kíváncsi vagyok h magyarázzák meg egymásnak ezeket és legfőképp Eric Mayának :O szóval várom nagyon a folytatást! :) puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :D
      hát, tudod valakinek rossznak is kell lennie :D és azt a szerepet most Saade kapta :D na jó, Molly is kapott elég szereposztást a rosszban :D hát a kövit már elkezdtem agybban írni :D és sjanos túl eleven a fantáziám :D és még nem döntöttem el hogy mi hogy legyen :D de igyekszem maja a következővel :D
      örülök ha tetszik és nagyon örülök hogy írtál ide is :)<3
      sok puszi :)

      Törlés
  2. Szia Édes! :))

    Jó rész lett, valóban nagyon kis hamis mind a kettő. :D
    Viszont ettől függetlenül van egy kis meglepetésem nálam, úgyhogy légy szíves kukkants a blogomba. :)
    Csókollak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziiaaaaaaa :D
      kukkantok már is :D köszi hogy elolvastad :D ma elkezdem a következőt, csak nem voltam gépközelben :D
      puszi :)

      Törlés
  3. Szia!
    most kezdtem el olvasni a történetet de nagyon tetszik!! :)
    Imádom Ericet és ez a történet nagyon izgi alig várom a folytatást :)

    VálaszTörlés